Üdv mindenkinek!
A Sonic Adventure fejlesztése során a készítőknek egy érdekes dilemmát kellett megoldaniuk. Hogyan készítsenek el egy olyan Sonic játékot, ami a már akkor is jól ismert játékmenetet egy háromdimenziós térben is vissza tudja adni? Ezen törekvésekből kifolyólag a Sonic Adventure bizonyítottan rengeteg kísérleti, alfa, béta meg miegymás verzióval rendelkezett, többségükről csak másfél évtizedes, elmosódott képek alapján van tudomásunk (tisztára, mint Nessie, csak ez még igaz is xD).
Néhány homályos felvételnek, egy reklámnak és néhány a végső verzióban elrejtett parányi utalásnak köszönhetően a Sonic közösség még annak idején tudomást szerzett arról, hogy Windy Valley a fejlesztés korábbi szakaszaiban egy teljesen más pálya volt és itt nem csak merő textúrákról van szó vagy apró kozmetikai különbségekről, hanem bizony egy komplett völgyről (így több értelmet nyer a pálya neve) és a felette található nagyságrendekkel (sokkal) kiterjedtebb lebegő földdarabokról. Egy a közelmúltban előkerített prototípusnak köszönhetően (mely egyúttal az SA eddig megtalált legrégebbi prototípusa is) megannyi év után végre sikerült a közösségnek rátalálnia a legendás pálya geometriájára és egyéb kiegészítő fájlmorzsalékaira, mely azonban közel sem teljes, éppen ezért jelenlegi formájában játszhatatlan.
A közösség technikásabb tagjait azonban nem olyan fából faragták, hogy holmi félig hiányos ősi fájltömeget ne tudnának merő kitartással rekonstruálni, így most, kerek egy évvel a fájlok megtalálása után a Generations játékosok immáron szabadon rohangászhatnak a rekonstruált és a Generations játékmenetéhez kellően átigazítgatott pályán, míg az eredeti játékkal játszóknak sem kell már sokáig várniuk, ugyanis a felhasználó, aki időt és energiát nem sajnálva átportolta a rekonstruált pályát a Generations-be, pár napja jelentette be, hogy a legendás pályát a DX PC-s portja is meg fogja kapni, még a Generations-ös verziónál is jobb minőségben, a fájlmorzsalék teljes helyreállításával és minden régi pályaelem rekonstruálásával együtt. Elmondása szerint a béta Windy Valley első szekciójában (még a völgyön belül) is megtalálhatóak azok a jellegzetes "szélutak", ez a tény pedig már önmagában elég érdekes ahhoz, hogy izgatottan várjam a teljes mod megjelenését.
Aki nem hiszi, annak itt van egy gameplay videó a készülőfélben lévő modről:
https://www.youtube.com/watch?v=RM6JbXwDxIY
SpyroGuy kijelentkezik, Szevasztok!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése