Megkaptuk a már korábban kiszivárgott (mint utólag kiderült az az adathalmaz tényleg az E3 alattra volt szánva) kommentált gameplay montázs vágatlan változatát, ami hellyel-közzel tartogatott újdonságokat is, név szerint:
- Amy hangja első hallásra már nem "Mickey egeres, üvegtörősen vinnyogós", hanem az a fél szómorzsa, amit hallani lehet tőle pontosan úgy hangzik, ahogy azt sejtettem (amit már nem akarok tovább nyüstölni, de pontosan olyan lett), ami végső soron egy remek dolog, mert amit végképp nem tudtam volna komolyan venni az az, ha Amy a Generations-ben "megismert" hangjával akarja a játékossal elhitetni, hogy ő mennyire erős és független. xD
- Még több (nem sokkal) gameplay: Kongratulésönz pípol, sikerült a Sonic játékok egyik legfőbb ismertetőjegyét díszítőelemmé degradálni, azonban mentségére legyen mondva, hogy érdekesen néz ki és eléggé különbözik az Unleashed-féle játékmenettől ahhoz, hogy újfajta próbálkozásnak lehessen nevezni. A "RINGS! NOMNOMNOMNOM!"-on azóta sem tudtam magamat túltenni és így el is érkeztünk a harmadik és egyben legfontosabb ponthoz.
- A "humor" és a "vakera, bébi!": A játék a fejlesztők ígéretéhez híven elhalmoz minket egy igen tekintélyes szóáradattal, legyen szó gameplay segítségről, párbeszédekről vagy sima kommentálgatásokról. Miután végignéztem a videót inkább éreztem őket zavarónak, mint viccesnek....vicces...valami Quality Manager-t a fejére ejthettek a Sega háza táján, mert az "Ó, de király vagyok!" és "Hülye vagy, Eggman! (nem szó szerint)" nemcsak, hogy nem vicces, de még egysorosként sem állja meg a helyét. Nem mondom, hogy az összes katasztrofálisan rossz, de egyik sem jó...
Sokat hallani manapság, hogy ezek a játékok a "fiatalabb célközönségnek" készülnek, ami már önmagában elgondolkodtató...egyrészt: miért hiszik azt, hogy "nem-Sonic" Sonic kelendőbb lesz a simánál? Ennek így csak akkor lesz értelme, ha a Boom egy a képregényekhez hasonlóan hosszútávon (évekig) futó "side-franchise"-á növi majd ki magát, ahhoz azonban kell majd a lelkes "side-rajongótábor" is, akik lépten nyomon követik és pénzt is költenek rá, amit az öregebbek egyértelműen nem fognak megtenni (lásd. a Lost World- az elmúlt évek egyik megpocsékabb eladási statisztikájával rendelkező "Kék cím") másrészt: nem igazán vagyok tisztában a jelenkori gyerekek pontos elmeállapotával, de ha én gyerek lennék, akkor sem élvezném ezt a játékot csak azért, mert valaki el akarja hitetni velem azt, hogy "dehátezvicces!".
Szerény személyem az Adventure játékokon, a '06-on, a Heroes-on és a ShadowTH-n nőtt fel, azok a játékok hogyan tudtak olcsó és idegesítő "pojénok" nélkül a már rengetegszer elcsépelten felsorolt gyenge pontjaik ellenére is milliós példányszámban elkelni? (kivéve a ShadowTH, de nekem az is tetszett)
Csak győzzük kivárni a Sonic Team következő dobását...(Kékes Elmélkedés #1)
SpyroGuy kijelentkezik, Szevasztok!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése