2014. június 11., szerda

Jessz, itt az új Serious Sa....akarom mondani valami más.

 Üdv mindenkinek!

 Horvát barátaink (Croteam) nem túl régóta pedzegették a Komolyságos közösségben és azon túl az új játékkészítési szándékaikat melynek értelmében a negyedik Serious Sam játék fejlesztése mellett előállnak valami mással is, aminek köze sincs Komoly Karcsi szívmelengető darabolgatós kalandjaihoz, ez a cím pedig nem más, mint a The Talos Principle.

The Talos Principle - SE4
 Amikor megláttam az első képeket és az első előzetest, nagyjából ennyi volt a reakcióm: "Aha...ezt most nem igazán értem." És hogy miért nem értem? Ezért. - A Talos Principle horvát barátaink állítása szerint a Serious Engine 4-et használja, ami minden bizonnyal az SE3 továbbfejlesztett változata, ami bizony meg is látszik...olyannyira, hogy még csak különbséget sem látok a kettő között. Így első ránézésre csak a hozzáadott funkciókban és talán...TALÁN a textúraméretekben látok különbséget, másban azonban (egyelőre) nem. Ezzel persze egyáltalán nincsen problémám, hiszen a tudatos játékosok mind jól tudják, hogy a grafika számít a legkevésbé, csak "Egypt? No, not Egypt again!". Aggodalomra azonban semmi ok, mivel mind az előzetes, mind pedig a fejlesztők tanúsították, hogy a játék számos ókori környezetet fog megeleveníteni, nem csak Egyiptomot.

Kép a Serious Sam 3-ból, ami az SE3-at használja
 A játék továbbá egy igen mély történettel is fog rendelkezni, ugyanis bizonyos tekintetben az élet értelmére keresi a választ (legalábbis a trailer alapján nekem ennyi jött le). Ilyen volumenű történeti mélységekkel horvát barátaink azelőtt még sohasem dolgoztak, nem mintha bármi szükségük is lett volna rá, ettől függetlenül azonban jó látni, hogy a sok Komolykodás mellett ők is nyitottak arra, hogy új dolgokkal próbálkozzanak be (vagy csak unják a szüntelen Karcsizást...remélem, azért nem így van :) ). Nem készítettek túl sok játékot eddigi pályafutásuk során, a kész játékaikra azonban bármiféle nagyzolás nélkül kijelenthetem, hogy minőségi munkák. Olyan rugalmas grafikai motorok hajtják ezeket a játékokat, hogy a játékos gyakorlatilag MINDENT beállíthat manuálisan....nem igazán lehet ezt írásban elmagyarázni, mindenkinek saját maga által kell tapasztalnia ezeket a grafikai opciókat, eszméletlenül Komolyságosak mindegyik játékban. Horvát barátaink számára prioritás az, hogy ne csak azoknál fusson a játék, akik erőművel rendelkeznek, hanem bizony még 128 megás videókártyán is el lehessen játszogatni az amúgy kifejezetten jó grafikájú játékokkal (ezen kijelentésem csak a Serious Sam HD játékokra vonatkozik, a 3. részhez "sajnos már" minimum egy 256 megás videókártya szükséges).

 Szó mi szó, ha van fejlesztőcsapat, mely az eddigi termékeivel még egyszer sem okozott csalódást a rajongóinak, akkor az a Croteam. Pontosan ebből kifolyólag bármivel állnak is elő, bizakodva nézek szembe vele, mivel minden bizonnyal tudják, hogy mit csinálnak és az évek során bőven kiérdemelték már minden hűséges rajongójuk őszinte támogatását. 

A Serious Sam játékokat pedig ajánlom mindenkinek, aki a munkanap folyamán felhalmozódott feszültséget virtuális erőszakkal akarja levezetni vagy csak simán marhulni akar egy jót.

Megunhatatlan élmény. :D
 SpyroGuy kijelentkezik, Szevasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése